Няма продукти в кутията.
Filters
Търси

Често задавани въпроси

Потърсете FAQ

  • Поръчки

    Въпроси свръзани с тема Поръчки

  • Доставка

    Въпроси свръзани с тема ДОСТАВКА

    • КАКВА Е ЦЕНАТА НА ДОСТАВКА?

      Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката:
      Доставка до магазин - Безплатна
      Доставка до адрес – 7 (седем) лева с ДДС.
      Доставка до офис на куриерската фирма - 5 (пет) лева с ДДС.

    • КОГА ДА ОЧАКВАМ ПОРЪЧКАТА СИ?

      След като поръчката ви бъде предадена на фирмата доставчик, ще получите имейл за потвърждение на пратката.
      Доставката ще отнеме от 1 до 2 работни.

    • МОЖЕ ЛИ ПОРЪЧКАТА МИ ДА БЪДЕ ДОСТАВЕНА НА АДРЕС, РАЗЛИЧЕН ОТ ДОМАШНИЯ МИ АДРЕС?

      Когато приключвате поръчката си можеш да зададеш адрес за доставка, който е различен от адреса ти за фактура. Моля, увери се, че Вие или упълномощен представител ще е на адреса, за да получи пратката.

    • ТРЯБВА ЛИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СЪМ НА АДРЕСА ПРИ ДОСТАВКАТА?

      За да гарантираме сигурната доставка на Поръчката ви ние от AxentBox ви препоръчваме да сте на адреса. В краен случай на адреса да има упълномощен представител, който да може да я приеме.

    • МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ АДРЕСА НА ДОСТАВКАТА СИ?

      Когато направите Поръчката си тя незабавно отива към склада ни, от където се правят доставките, затова не можете да променяте първоначално подадения адрес за доставка. Ако Поръчката Ви не може да бъде доставена успешно тя ще бъде върната обратно към склада ни, което означава че договорът за покука от разстояние ще бъде анулиран

    • НЯМА ДА СЪМ НА АДРЕСА В ДЕНЯ НА ДОСТАВКАТА. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

      В деня на доставката ще получите SMS, в който е упомената товарителницата и сумата, която трябва да заплатите. В случай, че куриерът не Ви открие на посочения адрес, ще се свърже с Вас на посочения телефон, за да бъдат уточнени нов ден и час за доставка. В случай, че куриерът не успее да се свърже с Вас, фирма Спиди, ще съхрани пратката в най-близкия до адреса за доставка офис на куриерската фирма. 

    • ПРАВИТЕ ЛИ ДОСТАВКА ДО ВАШ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН?

      Не

    • ПРАТКАТА МИ НЕ БЕШЕ ДОСТАВЕНА!?

      Обикновено поръчката ви трябва да бъде доставена на адреса, който сте посочили в рамките на до 7 работни дни. Ако все още чакате вашата Пратка седем работни дни след потвърждаване на Поръчката ви, моля, първо проверете следното:
      - Състоянието на доставка, използвайки проследяващия номер, който ви е изпратен по имейл.
      - Дали адресът, който сте дали, е правилен.
      - Случайно, дали някой друг (съсед) не е приел Пратката ви, вместо вас.
      - Дали Пратката ви не ви чака в най-близкият офис на куриерската фирма.
      Ако сте направили всичко по-горе и все още не знаете къде е вашата Пратка, моля, свържете се с нашият отдел за Обслужване на клиенти тук

    • ПРАТКАТА МИ НЕ Е ИЗПЪЛНЕНА ТОЧНА. КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

      В случай на липса на продукт или изпратен грешен продукт, моля, кликнете тук, за да се свържете с отдела ни за Обслужване на клиенти, за да можем да помогнем.

  • Сигурност & Начини на плащане

    Въпроси свръзани с тема СИГУРНОСТ ПРИ ЕЛЕКТРОННОТО ПЛАЩАНЕ & НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

    • СИГУРНО ЛИ Е ЕЛЕКТРОННОТО ПЛАЩАНЕ?

      Ние гарантираме висока сигурност на данните в онлайн магазин AxentBox. Всички транзакции с кредитни и дебитни карти се обработват от ePay и нейните групови компании, сигурен онлайн портал, който ще отговаря за съхраняване и обработка на информация, свързана с вашите данни за плащане. В допълнение, вашите банкови данни се изпращат до нашия сървър чрез SSL криптиране (Secure Socket Layer) и се прехвърлят в напълно сигурна среда.

    • КАКВИ СА ОПЦИИТЕ ЗА ПЛАЩАНЕ ПРИ ПОРЪЧКА?

      Поръчаните чрез Сайта стоки, могат да бъдат заплатени по следния начин:
      a. с наложен платеж - Услугата е валидна само за територията на България. При този вид плащане, плащането на цената се извършв при получаване (доставяне) на поръчаната стока.

      • Таксата за обработка на плащане при доставка е 0.5% от стойността на наложения платеж, но не по-малко от 0,50 лв. При плащане, осъществено към момента на поръчка, такса за обработка не се начислява. 

      b. с дебитна/кредитна карта на витуралния ПОС терминал на ePay. Видове карти с които можете да платите: Visa, Visa Electron, V PAY, MasterCard, MasterCard Electronic, and Maestro;

      • При плащане с дебитна/кредитна карта, осъществено към момента на поръчка, такса за обработка не се начислява. 
    • НЕ МОГА ДА НАПРАВЯ ПЛАЩАНЕ, ЗАЩОТО ГО ОТХВЪРЛЯ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

      Вашата дебитна/кредитна карта можеше да бъде отхвърлена поради една от следните причини:
      - Картата може да изтече. Проверете до кога е валидна картата ви.
      - Проверете дали сте попълнили правилно всички задължителни полета.
      - Може да сте достигнали кредитния си лимит. Свържете се с вашата банка, за да проверите дали не сте надвишили разрешения лимит за покупка.

  • Връщане

    Въпроси свръзани с тема ВРЪЩАНЕ

  • Информация за продуктите

    Въпроси свръзани с тема ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТИТЕ

     

  • Моят акаунт & Newsletter

    Въпроси свръзани с тема МОЯТ АКАУНТ & NEWSLETTER

     

    • КАКВИ СА ПРЕДИМСТВА МИ, АКО СИ СЪЗДАМ АКАУНТ?

      Има много ползи от създаването на акаунт в AxentBox: можете да персонализирате и управлявате своя профил; до 20% отстъпка за покупки на немалени артикули на www.axentbox.bg и в нашите официален магазин; може да създавате списък с желания; постоянна количка - всички продукти, добавени към вашата онлайн количка, остават там, докато не ги премахнете или не свършат; може да съхранявате множество адреси за доставка; може да преглеждате и проследявате поръчките си направо от вашия акаунт и то по-бързо.

      Не забравяйте да се регистрирате за бюлетина ни! Ще ви изпращаме специални оферти, идеи за подаръци и информация за новите неща на сайта.

    • КАК ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ?

      1. Посетете страницата за регистрация ТУК

      2. Попълнете задължителните полета

      3. Натиснете бутона "Регистрация"

    • КАКВА Е ПОЛИТИКАТА ВИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ?

      Личната информация, която споделяте с нас, е напълно поверителна. Вашата поверителност е важна за нас и няма да разкриваме или продаваме предоставената информация. Нашите промоционални имейли не са задължителни и можете да се отпишете по всяко време. За повече информация, моля, прочетете нашата Политика за поверителност.

    • МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ ИНФОРМАЦИЯТА В АКАУНТА СИ?

      1. Посетете страницата "Моят профил" ТУК

      2. Сменете информацията, която желате

      3. Натиснете бутона "Запази"

    • КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО СИ ЗАБРАВЯ ПАРОЛАТА?

      1. Посетете страницата за "Забравена парола" ТУК

      2. Попълнете имейла си

      3. Натиснете бутона "Възстанови"

      4. На посочения мейл ще получите линк за възстановяване на паролата

      5. След достъп до линка от имейла, ще посетите страница, където ще е необходимо да напишете новата парола

    • КАК МОГА ДА ИЗТРИЯ АКАУНТА СИ?

      Моля свържете се с нас ТУК

    • КАК МОГА ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ ДА ПОЛУЧАВАМ БЮЛЕТИНА НА FASHION BOX?

      Кликнете ТУК, за да се регистрирате за бюлетина на AxentBoxBox.
      Или директно да излиза полето за регистрация

    • КАКВИ СА ПРЕИМУЩЕСТВАТА ПРИ РЕГИСТРАЦИЯ ЗА Newsletter?

      Ексклузивни оферти, промоции, стайлинг съвети, тенденции и новаци. Нашият бюлетин, който изпращаме на нашите клиенти предлага всички тези и още. Заинтересовани ли сте? Регистрацията за бюлетина е безплатна и можете да се отпишете по всяко време.

  • Контакти

    ВЪПРОСИ СВРЪЗАНИ С ТЕМА КОНТАКТИ