Въпроси свръзани с тема Поръчки
Можете да пазарувате както с регистрация, така и като гост. Съветваме Ви да пазарувате като регистриран потребител, за да се възползвате от всички функционалности на сайта.
Поръчки могат да бъдат заявявани единствено през:
a. чрез използване на процедурата за поръчване на уебсайта на Магазина (онлайн).
b. чрез изпращане на поръчката си посочвайки избраните стоки, на е-майл адрес: [email protected]
Не приемаме поръчки през социалните мрежи, както и по телефон.
Услугата „Тест и преглед“ не e валидна в момента.
Само артикули и размери, които са видими в сайта, могат да бъдат поръчани.
Не
След като заявите вашата поръчка, до 5 минути ще получите имейл, който потвърждава, че е постъпила успешно.
Веднъж направени поръчките, не могат да бъдат обединени.
Към вече създадена поръчка, не могат да бъдат добавяни артикули. Необходимо да направите нова поръчка съдържаща допълнителните артикули.
За съжаление поръчка, която вече е подадена, не може да бъде анулирана. Ние обработваме всяка поръчка без забавяне, защото искаме да ви изпратим избраните от вас артикули възможно най-бързо. Ако обаче решите, че вече не искате поръчката, която сте направили, можете просто да върнете стоките, след като ги получите. Ще намерите Формуляр за връщане във вашия пакет.
Първо проверете спам филтъра на имейла си. Ако все още не получиаваш имейл за потвърждение, моля, свържете се с нашия Отдел за Ослужване на клиенти.
Въпроси свръзани с тема ДОСТАВКА
Стойността на доставката не е включена в цената на стоката. Същата се начислява допълнително към сумата на покупката:
Доставка до магазин - Безплатна
Доставка до адрес – 7 (седем) лева с ДДС.
Доставка до офис на куриерската фирма - 5 (пет) лева с ДДС.
След като поръчката ви бъде предадена на фирмата доставчик, ще получите имейл за потвърждение на пратката.
Доставката ще отнеме от 1 до 2 работни.
Когато приключвате поръчката си можеш да зададеш адрес за доставка, който е различен от адреса ти за фактура. Моля, увери се, че Вие или упълномощен представител ще е на адреса, за да получи пратката.
За да гарантираме сигурната доставка на Поръчката ви ние от AxentBox ви препоръчваме да сте на адреса. В краен случай на адреса да има упълномощен представител, който да може да я приеме.
Когато направите Поръчката си тя незабавно отива към склада ни, от където се правят доставките, затова не можете да променяте първоначално подадения адрес за доставка. Ако Поръчката Ви не може да бъде доставена успешно тя ще бъде върната обратно към склада ни, което означава че договорът за покука от разстояние ще бъде анулиран
В деня на доставката ще получите SMS, в който е упомената товарителницата и сумата, която трябва да заплатите. В случай, че куриерът не Ви открие на посочения адрес, ще се свърже с Вас на посочения телефон, за да бъдат уточнени нов ден и час за доставка. В случай, че куриерът не успее да се свърже с Вас, фирма Спиди, ще съхрани пратката в най-близкия до адреса за доставка офис на куриерската фирма.
Не
Обикновено поръчката ви трябва да бъде доставена на адреса, който сте посочили в рамките на до 7 работни дни. Ако все още чакате вашата Пратка седем работни дни след потвърждаване на Поръчката ви, моля, първо проверете следното:
- Състоянието на доставка, използвайки проследяващия номер, който ви е изпратен по имейл.
- Дали адресът, който сте дали, е правилен.
- Случайно, дали някой друг (съсед) не е приел Пратката ви, вместо вас.
- Дали Пратката ви не ви чака в най-близкият офис на куриерската фирма.
Ако сте направили всичко по-горе и все още не знаете къде е вашата Пратка, моля, свържете се с нашият отдел за Обслужване на клиенти тук
В случай на липса на продукт или изпратен грешен продукт, моля, кликнете тук, за да се свържете с отдела ни за Обслужване на клиенти, за да можем да помогнем.
Въпроси свръзани с тема СИГУРНОСТ ПРИ ЕЛЕКТРОННОТО ПЛАЩАНЕ & НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
Ние гарантираме висока сигурност на данните в онлайн магазин AxentBox. Всички транзакции с кредитни и дебитни карти се обработват от ePay и нейните групови компании, сигурен онлайн портал, който ще отговаря за съхраняване и обработка на информация, свързана с вашите данни за плащане. В допълнение, вашите банкови данни се изпращат до нашия сървър чрез SSL криптиране (Secure Socket Layer) и се прехвърлят в напълно сигурна среда.
Поръчаните чрез Сайта стоки, могат да бъдат заплатени по следния начин:
a. с наложен платеж - Услугата е валидна само за територията на България. При този вид плащане, плащането на цената се извършв при получаване (доставяне) на поръчаната стока.
b. с дебитна/кредитна карта на витуралния ПОС терминал на ePay. Видове карти с които можете да платите: Visa, Visa Electron, V PAY, MasterCard, MasterCard Electronic, and Maestro;
Вашата дебитна/кредитна карта можеше да бъде отхвърлена поради една от следните причини:
- Картата може да изтече. Проверете до кога е валидна картата ви.
- Проверете дали сте попълнили правилно всички задължителни полета.
- Може да сте достигнали кредитния си лимит. Свържете се с вашата банка, за да проверите дали не сте надвишили разрешения лимит за покупка.
Въпроси свръзани с тема ВРЪЩАНЕ
Да, можете да върнете закупена от сайта стока, в рамките на 14 дни от датата на получаването й. Следвай стъпките описани по-долу:
I. Заявката за връщане, се извършва чрез попълнен формуляра за връщане, който си получил заедно с поръчката, но също може да го изтеглиш от ТУК.
II. Опаковай продукта/тите за връщане и прикрепи към пратката формуляра за връщане/отказ от договора.
III. Молим да изпратиш пратка си за връщане на адрес: гр. София, бул. Братя Бъкстон № 85 ет.2
Трябва да ни върнете артикула, следвайки стъпките описани в политиката ни за Връщане и замяна. И след това да направите нова поръчка с желаната от вас промяна.
Кликнете ТУК, за да прочетете нашата политика за Връщане и замяна.
Приети долни части на бельо и бански, не могат да бъдат връщани или заменяни.
Връщането на артикул/и е за сметка на клиента, освен в случаите, в които AxentBox е допуснал грешка при изпращането на поръчката.
В рамките на 14 дни от датата, на която ние получим върнатата стока.
Всички дължими суми се възстановяват само по банков път, след като сте предоставили IBAN, PIC и титуляр на сметката.
За съжаление поради технически причини е невъзможно обмяна на стоки между Онлайн Магазина и физическите магазини на ESPRIT & Marc O’Polo. В Пратката си ще намерите формуляр за връщане. Ако сте го загубили, можете да изтеглите нов формуляр от тук. Стока закупена онлайн, трябва да бъде върната само към адрес гр. София, бул. Братя Бъкстон № 85, ет. 2
За съжаление не можем да приемем връщане на стоки, закупени в магазините ни за търговия на дребно. Предлагаме ви да върнете дефектния си артикул в магазина от който сте го купили. Връщанията, възстановяванията и замяната се обработват по преценка на магазина.
Като цяло връщането може да отнеме до 10 работни дни. Веднага след като получим връщането, ще бъдете уведомени по имейл. Ако нашият имейл не ви достигне в разумен срок, моля, проследете вашия пакет, като въведете проследяващия номер, или като алтернатива се свържете с нашата служба за клиенти.
В случаите, в които след като сте приели стоката, установите дефект или грешен артикул, то трябва да ни уведомите за това, с имейл на [email protected], след което артикулът трябва да бъде върнат на адрес: гр. София, бул. Братя Бъкстон № 85, ет. 2. Връщането се извършва с куриерска фирма Speedy за сметка на получателя (AxentBox). Ние същевременно ще подготвим верния артикул, за изпращане към Вас.
Моля, свържете се с отдела на за Връзка с клиенти ТУК
Въпроси свръзани с тема ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТИТЕ
В магазините на Marc O’Polo, ESPRIT можете да намерите същите продукти като в онлайн магазина ни, но препоръчваме да се свържете с тях директно.
Перфектният външен вид е много важен за всеки от нас, но колко точно е трудно да се поддържа? Какви са характеристиките на един модел, какъв му е фита, от какъв материал е направен?
Отговорите на всички тези въпроси се намират ТУК.
Голяма част от артикулите ни притежават „Таблица с размери“, намираща се под полето за избор на размер. Чрез нея можете да се ориентирате за подходящия размер дреха, аксесоар или обувки. При допълнителни въпроси, можете да се свържете с отдела ни за Обслужване на клиенти, на телефон 0884743525 или на имейл [email protected] .
Ние поставяме хората и планетата на първо място. Прочетете повече ТУК за нашите настоящи и бъдещи методи за отговорно производство и техники за дизайн - включително иновации и методи за производство, които използват далеч по-малко вода от традиционните средства, както и за това как заемаме позиция за най-важното: хора от цял свят.
Въпроси свръзани с тема МОЯТ АКАУНТ & NEWSLETTER
Има много ползи от създаването на акаунт в AxentBox: можете да персонализирате и управлявате своя профил; до 20% отстъпка за покупки на немалени артикули на www.axentbox.bg и в нашите официален магазин; може да създавате списък с желания; постоянна количка - всички продукти, добавени към вашата онлайн количка, остават там, докато не ги премахнете или не свършат; може да съхранявате множество адреси за доставка; може да преглеждате и проследявате поръчките си направо от вашия акаунт и то по-бързо.
Не забравяйте да се регистрирате за бюлетина ни! Ще ви изпращаме специални оферти, идеи за подаръци и информация за новите неща на сайта.
1. Посетете страницата за регистрация ТУК
2. Попълнете задължителните полета
3. Натиснете бутона "Регистрация"
Личната информация, която споделяте с нас, е напълно поверителна. Вашата поверителност е важна за нас и няма да разкриваме или продаваме предоставената информация. Нашите промоционални имейли не са задължителни и можете да се отпишете по всяко време. За повече информация, моля, прочетете нашата Политика за поверителност.
1. Посетете страницата "Моят профил" ТУК
2. Сменете информацията, която желате
3. Натиснете бутона "Запази"
1. Посетете страницата за "Забравена парола" ТУК
2. Попълнете имейла си
3. Натиснете бутона "Възстанови"
4. На посочения мейл ще получите линк за възстановяване на паролата
5. След достъп до линка от имейла, ще посетите страница, където ще е необходимо да напишете новата парола
Моля свържете се с нас ТУК
Кликнете ТУК, за да се регистрирате за бюлетина на AxentBoxBox.
Или директно да излиза полето за регистрация
Ексклузивни оферти, промоции, стайлинг съвети, тенденции и новаци. Нашият бюлетин, който изпращаме на нашите клиенти предлага всички тези и още. Заинтересовани ли сте? Регистрацията за бюлетина е безплатна и можете да се отпишете по всяко време.
ВЪПРОСИ СВРЪЗАНИ С ТЕМА КОНТАКТИ
Има няколко начина да се свържете с нашия екип. Щракнете тук, за да се свържете с нас сега.